2012-12-11

දැන් කාලේ හැදෙන එකාලා




මාරයගේ අළුත් පෝසට් එක කියෙව්වට පස්සේ මට මතක් උනා පරණ සිද්ධියක් . දරුවන්ට හැම දෙයක්ම පොඩි කාලේ ඉදලම කියලා දෙන්න ඕන , නිදහස දෙන්න ඕන . කියලා විශ්වාස කරපු කෙනෙක් තමයි අපේ ලොකු අක්කා , දැන්නං එයා අකාලේ මියගිහිල්ලා ගොඩක් කල් ,

එයාට ඉන්නේ කොල්ලොම දෙන්නෙක් , අම්මා මැරෙනකොට උන් දෙන්නා පොඩි කොල්ලෝ , දැන්නං ලොකු කොල්ලො , එකෙක් නං තාම ඉස්කෝලෙත් යනවා . නෑදෑයෝ නං උන් දෙන්නට එක එක එව්වා කියුවා උනත් මම නං හිතන් නැ උන් නරක එවුන් කියලා .හැබැයි දෙන්නගේ සමගියක් නැති එකනං මට දිරවන්නේ නැ , අම්මා නැති උනාට පස්සේ දෙන්නට ඕනවටත් වඩා නිදහස නං ලැබුනා ,

උන් දෙන්නම අටම්පහුර බලනවා . , තැන් කිහිපයක කමෙන්ට් කරලා තියනවත් මම දැක්කා , අක්කා උන්ව හදපු විදිහ හොදද නරකද කියලා ම‍ට තේරෙන් නැ, හැබැයි උන්දෙන්න නැවුම් විදිහට හිතන  හැමෝ එක්කම කතා බහ කරලා ඉන්න,  ඕනම දෙයක් ගැන නොසගවා කතා කරන මම කැමති විදිහේ පොරවල් වෙලා කියලනං මට හිතෙනවා ,

පොඩි අක්කගේ කොල්ලත් හොද එකා ,
 ඌත් පුල් ඕපන් බුවා , මිනිහා දැම්මම ඉදන් සිරාවට හිතන්ඩ අරගන කියලා මට හිතෙනවා ,


කොහොම උනත් උන් තුන් දෙනාම ආතල් පොරවල් , ගමේ ඉස්කෝලේ ඉගන ගෙන සිස්සත්තෙන් පාස්වෙලා කොළඹ ප්‍රධාන  පෙලේ ඉස්කෝලවලට යන්ඩ වාසනාව ලැබුන හන්දද මන්දා උන් ඒ විදිහට හැදුනේ . කොහොම උනත් උන් තුන් දෙනා ගැනම මට හෙන ආඩම්බරයි.

ලගකදි දවසක් ඔය ලොකු එකා මට කෝල් එකක් දිලා කියනවා 

'' ලොකුමාමේ මම දැන් ඉන්නේ රාගම  ඔයා ඉන්නේ කොහෙද ''

''මම තවම වැඩ පුතේ තව ටිකකින් ගෙදර එනවා , ඔයා අපේ ගෙදර එනවද  අද''

''ආ..ආ... මම එහෙනං තව ටිකකින් කෝල් එකක් දෙන්නං කෝ එහෙනං''

මම ගෙදරටත් ඇවිත් පැයකට විතර පස්සේ ‍මූ කොල් කරනවා

''ලොකු මාමේ මම මේ කාසා එකේ ඉන්නේ යාළුවෙක් එක්ක , මට අද ඔහේ එන්ඩ වෙන් නැ , ඔයා එන්ඩකෝ මෙහෙට ''

'' මට බැ පුතේ , ඔයා එහෙනං වෙන දවසක එන්ඩකෝ , මම තියනවා ඇ''

'' මෙ මේ ලොකු මාමේ කාටවත් කියන්නේ එහෙම නැ හරිද''

'' නැ නැ මම කියන් නැ''

මම තාම බීලා ඉන්න වෙලාවට අපේ මාමලට කිට්ටු වෙන්නෙවත් නැ. 


ආයෙත් දවසක් මු ආපු වෙලාවේ ඉදන්ම කෝල් කරනවා එස් එම් එස් කරනවා ඉවරයක් නැ , ෆෝන් එකේ කී පෑඩ් එකේ එක අකුරක්වත් නැ , ඔබලම මැකිලා ,

'' ඇ බං කෝ ඔය කි පෑඩ් එකේ අකුරු ''

'' කොටලම මැකිලා ලොකු මාමේ''

'' කාටද බං ඔච්චර කොටන්නේ''

'' දන් නැද්ද ඉතින්''

මාත් එක්ක කතා කරකර ටිවී එකත් බල බලා ෆෝන්එක පැත්තවත් නොබලා මූ තවත් කොටනවා.

''ඔච්චර එකියෙකුටනං  වෙන්ඩ බැ''

'' හික් ...හික්...''

'' ඇත්තටම දැන් තමුසේ කී දෙනෙක් එක්ක විතර යාළුද''

'' හය හත් දෙනෙක් විතර ''

'' දැන් ඔව්වවා කරන්නේ සිරාවටද''

'' හයක් හතක් සිරාවට කෙරිය හැකිද''

'' පව්නේ බං ''
''පව් කියලා මක් කොරන්ඩද ඉතින්''

'' ඉතින් බලහංකෝ උඹටත් අක්කලා නංගිලා ඉන්නවනේ , ඒ වාගෙනේ ඒ ළමයිනුත්''

මෙච්චර වෙලා ඌගේ ලගට වෙලා කැරකි කැරකි උන්න අපේ කෙල්ලව ඔඩොක්කුවට අරගන තියාගත්ත මූ

'' මේ ඉන්නේ මගේ නංගිලානේ උන් මගේ නංගිලා යැ''

මගේ කටට දැන් කුණුහරපත් එනවා

'' දැන් එතකොට එකක් වත් සිරා කරන් නැ''

'' එහෙමත් නැ එකක් ඉතින් ඔය ලාවට වගේ සිරා''

අපේ ගැණිත් දැන් මෙහෙමත් මාමලා බෑනලා කියන්නා වාගේ හැගීම කින් මුව සරසාගන බලාගන ඉන්නවා පිටි පස්සට වෙලා කොල්ලට  නොපෙනෙන්ඩ

'' කොහේ එකක්ද''

'' ඔයා එයාව දන්නවා ''

'' කවුද''

'' අහවල් තැන අහවල් ගෙදර''

මාව පුටුවෙන් ඉබේම නැගිට්ටුනා

'' යකෝ උන් මුස්ලිම්නේ''

'' ඒකට මක් වෙනවද''

''  උඹේ කොන කපයි''

'' එව්වා කොහෙද එයා මුස්ලිම් අත අරින්ඩ කැමතියි''

''ඒකත් එහෙමද , ඒ උනාට පුතේ උඹලගේ අම්මා හිටියනං උඹට වහ දෙනවා අනිවා''

'' ඒකන එහෙම තමා''

'' ඔය මගුල හරියන් නැ පුතේ , ඔය හයෙන් වෙන එකක් සිරා කරහං . ඕක අත ඇරහං''

''එහෙම කරන්ඩත් බැ නේ ලොකු මාමේ  හරි නැනේ , අට වසරෙ ඉදන් කොරපු එකනේ ''

'' එහෙනං උඹ ඕන මගුලක් කර ගනින්''

'' හිහ් ...හික් ..හික්ස්''

'' ඇ බං එතකොට උඹ දැන් ඔච්චර කෝල් ගන්ඩ , එස් එම් එස් කරන්ඩ , මාසෙකට කොච්චර විතර රීලෝඩ් කරනවද''

'' මම ඕන්නං බැරිම අවස්ථාවක  රුපියල් පනහක් දායි නැත්තං මම මොකටද රීලෝඩ් කරන්නේ''

'' යකෝ පනහකින් ඔච්චර කෙලියක් කරන්නේ කොහොමද''

'' ඒකිට කියලා රිලෝඩ් එකක් දාගන මේකිට ගන්නවා , මේකිගෙන් දාගන්න එකෙන් අනිකට . කවදාවත් ෆෝන් එකට සල්ලි මදි පාඩුවක් නං වෙලා නැ ''


ඔන්න දැන් හැදෙන ළමයි


ප.ලි// 
ලිංගික ජීවිතය ගැනත් අහන්ඩ හිතුනා උනත් මම පොරගේ මාමා හින්දා නිකා හිටියා

3 comments:

  1. මරු පුතා . ඒකට අපෙ මස්සිනා, ඌ ඉන්නේ 10 වසරේ . තාමත් ඌව ඉස්කෝලෙ යවන්නෙ ඉස්කෝල වෑන් එකේ. නැංදම්මයි, අපේ උන්දැයි එකතුවෙලා ඌව කෙල්ලෙක්ටත් අන්ත තැනකට දාල.

    ReplyDelete
  2. මෙහෙමත් මාමලා බෑනලා :)

    ReplyDelete

කමෙන්ට් වලට ලින්ක් දාන විදිහ
<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>

Popular Posts

Configure Search Box

html-generator

https://www.html.am/html-generators/image-code-generator.cfm

යාවත්කාලීන වන සිංහල බ්ලොග් අඩවි දහසක් ඇතුලත්ව ඇත , තව දුරටත් කියවීමට Show All ක්ලික් කරන්න.

ඔබගේ සිංහල බ්ලොග් අඩවිය මෙම එකතුවට ඇතුලත්ව නැත්නම් kandevidane@gmail.com වෙත දැනුම් දෙමින් සිංහල බ්ලොග් අඩවි සියල්ල එක් තැනකට එක්කිරීමට සහයෝගය දක්වන්න.

comments active links


<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>